За магазина ...



    Аз съм сравнително млад самодеец, в областта на изображенията и занаятите. С това се занимавам от няколко години, като с начинанието си се опитвам да създам някои майсторски творби, които да съчетаят в себе си класическия поглед към родното с новите техники и пазарни условия. С една дума, това е моят опит да Ви впечатля и да напомня за някои патриотични нюанси, които сякаш забравяме, в днешно време.

    На страницата си съм представил предимно сувенирни предмети, изцяло авторски, но с възможност да си закупите всеки един от тях. За тези, които имат магазин за сувенири, също мога да предложа изработка на тематичен предмет, с изображение от всяка една забележителност, етнографска или историческа, в страната, който да предложт на свои клиенти.

    За всички останали, сайтът може да бъде една своеобразна галерия с художествени творби и подаръци, които сами да оцените.


    Приятно посещение на сайта...








      Уважаеми клиенти, с настоящата си страница, както и с останалите си сайтове, ви уведомявам, че за използването на обявени и необявени за продажба арт услуги или продукти или информационни услуги, с търговски цели, такива, които не са обикновено излагане на стока за продажба или реклама от самия мен, свързани с авторски права или друг закон се дължи сума равна на 1000 BGN за един час, така както за всеки нематериален актив или авторско произведение, в условията на свободна пазарна икономика. Останалото ще се счита за кражба на интелектуална собственост или нематериален актив. Благодаря Ви, а сега - приятно разглеждане на страницата ми, това е безплатно!